Usein kysyttyä
Tämä sivu voi tarjota vastauksia yleisimpiin kysymyksiin tai mietteisiin kuusen tilauksesta
Pienenettävä sisältö
Sisältääkö kuusen hinta arvonlisäveron?
Kyllä. Kaikki hintamme sisältävät arvonlisäveron (25,5%).
Minne toimitatte joulukuusia?
Toimitamme kuusia tällä hetkellä vain Saarijärvelle, Jyväskylään, Tampereelle sekä Helsinkiin. Emme valitettavasti voi ottaa tilauksia vastaan muilta alueilta.
Minä päivinä teette toimituksia?
Teemme toimituksia tiettyinä ennalta määrättyinä päivinä joulusesongin aikana. Saatavilla olevat toimituspäivät näkyvät kassalla. Suosittelemme varaamaan toimituksen ajoissa, sillä ajat menevät nopeasti.
Mihin aikaan tilaamani kuusi toimitetaan?
Toimitamme kuusia valittuina päivinä klo 9.00-21.00 välillä, ja laitamme viestin noin 30 minuuttia ennen toimitusta.
Täytyykö minun olla kotona toimituksen aikana?
Sinun ei tarvitse olla kotona. Jos et ole paikalla, kuljettaja voi jättää kuusen suojaisaan paikkaan, kuten terassille, ulko-ovelle tai rappukäytävään. Tämä tapahtuu asiakkaan omalla vastuulla, eikä kuusikauppa voi vastata esimerkiksi sisäänpääsystä rappukäytävään tai kuusen turvallisuudesta näissä tapauksissa. Voit lisätä itse toimitusohjeita kassalla.
Kuinka tuoreita kuuset ovat?
Kuusemme ovat lähialueilta hankittuja suomalaisia kuusia, ja ne kaadetaan juuri ennen toimituspäiviä, jotta ne saapuvat tuoreina, hyväkuntoisina ja kestävinä.
Toimitetaanko kuuset verkkoon pakattuina?
Kyllä, kaikki kuuset toimitetaan verkkoon pakattuina, jotta ne mahtuvat helposti ovista ja kulkuväylistä.
Asennatteko kuusen sisälle kotiin?
Toimitamme kuuset vain kotiovelle. Emme toistaiseksi tarjoa sisälle kantamista tai asennuspalvelua, mutta löydät sivuiltamme selkeät hoito-ohjeet sekä ohjeet asennusta varten.
Myyttekö kuusenjalkoja?
Emme tällä hetkellä myy kuusenjalkoja. Huolehdithan, että sinulla on sopiva jalka valmiina ennen kuusen saapumista.
Miten minun tulisi hoitaa kuusta toimituksen jälkeen?
Löydät kuusen hoito-ohjeet verkkosivuiltamme. Lyhyesti: anna kuusen sulaa, sahaa noin 2–5 cm tyvestä, laita kuusi välittömästi veteen likoamaan ja pidä se poissa lämmönlähteiden läheltä.
Voinko valita mieleisen kuusen?
Yksittäisiä kuusia ei voi valita verkosta ostaessa, mutta valitsemme aina jokaisen kuusen huolellisesti tilaamasi koon mukaisesti.
Mitä teen, jos kuuseni saapuu vahingoittuneena tai ei vastaa odotuksia?
Asiakastyytyväisyys on meille tärkeää. Jos kuusi on vaurioitunut tai selvästi laatustandardiemme alapuolella, ota meihin yhteyttä 24 tunnin kuluessa, niin järjestämme korvaavan kuusen tai hyvityksen.
Voinko muuttaa toimituspäivää tilauksen jälkeen?
Toimituspäivää voidaan muuttaa, jos aikaa on vielä vähintään 48 tuntia toimitukseen ja uusia aikoja on vapaana. Ota yhteyttä asiakaspalveluun mahdollisimman pian tilausnumerosi kanssa.
Haetteko vanhoja joulukuusia pois loppiaisen jälkeen?
Emme tällä hetkellä tarjoa kuusien noutopalvelua. Toimitusalueiden paikalliset jätehuoltopalvelut tarjoavat yleensä maksuttoman kuusikeräyksen tammikuussa.
Toimitatteko yrityksille tai suurempiin tilauksiin?
Kyllä, toimitamme kuusia myös yrityksille, toimistoille ja taloyhtiöille palvelualueidemme sisällä. Ota meihin yhteyttä tarjouspyyntöä ja lisätietoja varten.
Etkö löytänyt etsimääsi?
Voit lähettää meille kysymyksesi sähköpostilla tai soittaa numeroon sivujemme Ota yhteyttä -osiosta.